Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Juniorhold | JR1
Tirsdag 16:30-17:30 Gilleleje Bokseklub, Træningssal
Træner: Oliver Sejdini / Rasmus Clemmensen / Rasmus Nyholm Lass Jensen /
Kort beskrivelse

TEAM FUTURE-holdet er skræddersyet til at dyrke fremtidens boksestjerner i vores klub. Vores instruktører, nuværende og tidligere GBK-boksere Rasmus Nyholm, Oliver Sejdini og Rasmus Clemmensen, vil lede træningen med fokus på teknik, funktionel træning, kondition og styrke. Holdet vil være dedikeret til at forme og inspirere vores unge atleter.

Juniorhold | JR3
Onsdag 16:00-17:00 Gilleleje Bokseklub, Træningssal
Træner: Maja Møllenberg /
Instruktør: Pernille Møllenberg /