Bliv en del af et Sponsor Netværk.

Synlighed, netværk, fællesskab og gode oplevelseR.

Alle mennesker skal mødes med respekt og ligeværdighed uanset socioøkonomiske faktorer, alder, handicap, køn, etnisk oprindelse, tro, seksualitet mm.

Noget af det Gilleleje Bokseklub "GBK" gør for at minimere ulighed er, at når man har betalt månedlige kontingent, så betaler Gilleleje Bokseklub for bokse-udstyr, turnerings deltagelse og træningslejre uanset om det er i Danmark eller ude i Europa.

Ingen medlemmer i GBK skal frasorteres på baggrund af egen eller forældre økonomiske formåen.
Det gør, at Gilleleje Bokseklub økonomi er baseret på kontingent betaling og lokal opbakning fra virksomheder i form af sponsorater.
Det har altid været GBKs målsætning, at tage et socialt ansvar i kommunen og derved leve op til vores slogan "Hellere et Ringhjørne end et Gadehjørne", samt være en af de toneangivende og bedste klubber inden for dansk boksning.

Men, vi har brug for DIN hjælp
Se vores  Sponsor-katalog

Kontakt Gilleje Bokseklub allerede i dag

Hellere et ringhjørne end et gadehjørne